{"Tytu\u0142":"Nab\u00f3r na wolne stanowisko urz\u0119dnicze na stanowisku Audytora Wewn\u0119trznego liczba etat\u00f3w: 1 etat","Tre\u015b\u0107":{"lead":"
Dyrektor \u015al\u0105skiego Centrum Przedsi\u0119biorczo\u015bci og\u0142asza nab\u00f3r na wolne stanowisko urz\u0119dnicze na stanowisku Audytora Wewn\u0119trznego liczba etat\u00f3w: 1 etat<\/strong><\/p>","content":" Informacja o wynikach naboru w konkursie na wolne stanowisko urz\u0119dnicze na stanowisko Audytora Wewn\u0119trznego\u00a0 w \u015al\u0105skim Centrum Przedsi\u0119biorczo\u015bci w Chorzowie<\/strong><\/p>\n Dotyczy naboru z dnia: 5 lutego 2021 r.<\/strong><\/p>\n Informujemy, \u017ce w wyniku zako\u0144czenia procedury naboru na wolne stanowisko urz\u0119dnicze na stanowisko Audytora Wewn\u0119trznego w\u00a0 \u015al\u0105skim Centrum Przedsi\u0119biorczo\u015bci w\u00a0Chorzowie, <\/strong>wybrana do\u00a0zatrudnienia zosta\u0142a:<\/p>\n Pani Joanna Warchulska<\/strong>, <\/strong>zamieszka\u0142a w Tychach<\/strong><\/p>\n W ramach naboru wp\u0142yn\u0119\u0142a 1 <\/strong>oferta, kt\u00f3ra spe\u0142ni\u0142a wymagania formalne. W dniu 23 lutego 2021 roku przeprowadzono rozmow\u0119 kwalifikacyjn\u0105. Wybrana kandydatka wykaza\u0142a si\u0119 wymaganym poziomem wiedzy merytorycznej z zakresu wskazanym w og\u0142oszeniu. Komisja Rekrutacyjna za spos\u00f3b wypowiedzi oraz zachowanie kandydatki przyzna\u0142a wymagan\u0105 liczb\u0119 punkt\u00f3w. Tym samym kandydatura wy\u017cej wymienionej osoby zosta\u0142a uznana za spe\u0142niaj\u0105c\u0105 wymagania Komisji Rekrutacyjnej i rekomendowana jest do zatrudnienia.<\/p>\n
I. Wymagania <\/strong>
1. Niezb\u0119dne<\/strong>
A) Obywatelstwo pa\u0144stwa cz\u0142onkowskiego Unii Europejskiej lub innego pa\u0144stwa, kt\u00f3rego obywatelom, na podstawie um\u00f3w mi\u0119dzynarodowych lub przepis\u00f3w prawa wsp\u00f3lnotowego, przys\u0142uguje prawo podj\u0119cia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
B) Wykszta\u0142cenie wy\u017csze;
C) Do\u015bwiadczenie zawodowe: minimum 3 lata sta\u017cu pracy, w tym co najmniej 2 lata sta\u017cu pracy w kom\u00f3rce audytu wewn\u0119trznego;
D) Posiadanie nast\u0119puj\u0105cych kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewn\u0119trznego:
1) jednego z certyfikat\u00f3w: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
2) z\u0142o\u017cenie w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewn\u0119trznego przed Komisj\u0105 Egzaminacyjn\u0105 powo\u0142an\u0105 przez Ministra Finans\u00f3w, lub
3) uprawnienia bieg\u0142ego rewidenta, lub
4) dwuletniej praktyki w zakresie audytu wewn\u0119trznego i legitymowanie si\u0119 dyplomem uko\u0144czenia studi\u00f3w podyplomowych w zakresie audytu wewn\u0119trznego, wydanym przez jednostk\u0119 organizacyjn\u0105, kt\u00f3ra w dniu wydania dyplomu by\u0142a uprawniona, zgodnie z odr\u0119bnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
E) Za praktyk\u0119 w zakresie audytu wewn\u0119trznego, uwa\u017ca si\u0119 udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynno\u015bci, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym ni\u017c 1\/2 etatu, zwi\u0105zanych z:
1) przeprowadzaniem audytu wewn\u0119trznego pod nadzorem audytora wewn\u0119trznego;
2) realizacj\u0105 czynno\u015bci w zakresie audytu gospodarowania \u015brodkami pochodz\u0105cymi z bud\u017cetu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj\u0105cymi zwrotowi \u015brodkami z pomocy udzielanej przez pa\u0144stwa cz\u0142onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o kt\u00f3rym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2020r., poz. 505);
3) nadzorowaniem lub wykonywaniem czynno\u015bci kontrolnych, o kt\u00f3rych mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwy\u017cszej Izbie Kontroli (tekst jednolity Dz. U. z 2020r., poz. 1200).
F) Znajomo\u015b\u0107: - Ustawy o samorz\u0105dzie wojew\u00f3dztwa, - Ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, \u2013 Ustawy o finansach publicznych.
G) Znajomo\u015b\u0107 zasad realizacji program\u00f3w unijnych w szczeg\u00f3lno\u015bci Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa \u015al\u0105skiego na lata 2007-2013 oraz 2014-2020.
H) znajomo\u015b\u0107 regulacji dotycz\u0105cych Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew\u00f3dztwa \u015al\u0105skiego na lata 2014-2020;
I) Pe\u0142na zdolno\u015b\u0107 do czynno\u015bci prawnych oraz posiadanie pe\u0142ni praw publicznych.
J) Brak prawomocnych wyrok\u00f3w skazuj\u0105cych za przest\u0119pstwa umy\u015blne \u015bcigane z oskar\u017cenia publicznego lub za umy\u015blne przest\u0119pstwo skarbowe.
K) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych;
2. Dodatkowe<\/strong>
A) Znajomo\u015b\u0107 j\u0119zyka angielskiego;
B) Umiej\u0119tno\u015b\u0107 obs\u0142ugi komputera, w tym pakietu MS Office;
C) Dyspozycyjno\u015b\u0107 ;
D) Komunikatywno\u015b\u0107.
II. Zakres wykonywanych zada\u0144<\/strong>:
A) Przygotowanie rocznych plan\u00f3w audytu wewn\u0119trznego w \u015aCP, z uwzgl\u0119dnieniem analizy obszar\u00f3w ryzyka w zakresie dzia\u0142ania \u015aCP.
B) Identyfikowanie i monitorowanie proces\u00f3w zachodz\u0105cych w \u015aCP, w tym sprawdzanie wdra\u017cania i wykonywania przyj\u0119tych procedur.
C) Przeprowadzanie audytu wewn\u0119trznego w \u015aCP obejmuj\u0105cego: - ocen\u0119 funkcjonowania \u015aCP w zakresie gospodarki finansowej pod wzgl\u0119dem legalno\u015bci, gospodarno\u015bci, celowo\u015bci, efektywno\u015bci, rzetelno\u015bci, kompletno\u015bci, dok\u0142adno\u015bci, przejrzysto\u015bci, jawno\u015bci i terminowo\u015bci; - ocen\u0119 systemu zarz\u0105dzania ryzykiem i kierowania \u015aCP; - ocen\u0119 proces\u00f3w zachodz\u0105cych w \u015aCP; - ocen\u0119 osi\u0105gni\u0119tych efekt\u00f3w; - ocen\u0119 jako\u015bci dzia\u0142ania kom\u00f3rek organizacyjnych z punktu widzenia wykonania powierzonych zada\u0144; - ocen\u0119 przestrzegania procedur kontroli finansowej; - ocen\u0119 przestrzegania termin\u00f3w realizacji zada\u0144 i zaci\u0105gni\u0119tych zobowi\u0105za\u0144; - ocen\u0119 systemu wdra\u017cania procedur i przebiegu program\u00f3w wsp\u00f3\u0142finansowanych ze \u015brodk\u00f3w Unii Europejskiej.
D) Sporz\u0105dzanie sprawozda\u0144 z przeprowadzonych zada\u0144 audytowych.
E) Wykonywanie audyt\u00f3w sprawdzaj\u0105cych.
F) Opracowywanie i przedk\u0142adanie Dyrektorowi sprawozda\u0144 z wykonania rocznych plan\u00f3w audytu, zgodnie z zasadami okre\u015blonymi ustaw\u0105 o finansach publicznych oraz rozporz\u0105dzeniem Ministra Finans\u00f3w w sprawie audytu wewn\u0119trznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu.
G) prowadzenie skutecznych i proporcjonalnych \u015brodk\u00f3w zwalczania nadu\u017cy\u0107 finansowych, z uwzgl\u0119dnieniem stwierdzonego rodzaju ryzyka zgodnie z wytycznymi IZ w tym zakresie.
H) wykonywanie innych zada\u0144 powierzonych przez Dyrektora\/Zast\u0119pc\u0119 Dyrektora.
III. Warunki pracy<\/strong>
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest nara\u017cona na wyst\u0119powanie uci\u0105\u017cliwych i szkodliwych warunk\u00f3w pracy. Nie istniej\u0105 bariery utrudniaj\u0105ce wykonywanie pracy i dost\u0119pno\u015b\u0107 do budynku, do pomieszcze\u0144 biurowych i do pomieszcze\u0144 sanitarnych. Zapewniaj\u0105 to podjazdy dla niepe\u0142nosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szeroko\u015bci.
IV.<\/strong> W miesi\u0105cu poprzedzaj\u0105cym dat\u0119 upublicznienia og\u0142oszenia wska\u017anik zatrudnienia os\u00f3b niepe\u0142nosprawnych w Centrum, w rozumieniu przepis\u00f3w rehabilitacji zawodowej i spo\u0142ecznej oraz zatrudnianiu os\u00f3b niepe\u0142nosprawnych jest ni\u017cszy ni\u017c 6%.
V. Wymagane dokumenty:<\/strong>
A) list motywacyjny;
B) \u017cyciorys \u2013 CV;
C) kwestionariusz osobowy osoby ubiegaj\u0105cej si\u0119 o zatrudnienie;
D) kopie dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych posiadane wykszta\u0142cenie, kwalifikacje i sta\u017c pracy stwierdzony \u015bwiadectwem pracy lub za\u015bwiadczeniem o zatrudnieniu;
E) zgoda na przetwarzanie danych osobowych innych ni\u017c zawartych w kwestionariuszu osoby ubiegaj\u0105cej si\u0119 o zatrudnienie wraz z klauzul\u0105 informacyjn\u0105;
F) o\u015bwiadczenie o pe\u0142nej zdolno\u015bci do czynno\u015bci prawnych oraz korzystania z pe\u0142ni praw publicznych;
G) o\u015bwiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem s\u0105du za umy\u015blne przest\u0119pstwa \u015bcigane z oskar\u017cenia publicznego lub umy\u015blne przest\u0119pstwo skarbowe.
H) w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepe\u0142nosprawna - kopie dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych niepe\u0142nosprawno\u015b\u0107,
Wymagane dokumenty aplikacyjne nale\u017cy przesy\u0142a\u0107 w zamkni\u0119tych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem:
\u201eDotyczy naboru na wolne stanowisko urz\u0119dnicze na stanowisku Audytora Wewn\u0119trznego w \u015al\u0105skim Centrum Przedsi\u0119biorczo\u015bci\u201d.<\/strong>
na adres: <\/strong>
\u015al\u0105skie Centrum Przedsi\u0119biorczo\u015bci, ul. Katowicka 47, 41-500 Chorz\u00f3w<\/strong>
Dokumenty aplikacyjne przesy\u0142ane drog\u0105 elektroniczn\u0105 musz\u0105 by\u0107 opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy wa\u017cnego kwalifikowanego certyfikatu, zgodnie z ustaw\u0105 z dnia 5 wrze\u015bnia 2016 r. o us\u0142ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
Termin sk\u0142adania ofert up\u0142ywa w dniu 15 lutego 2021 r.<\/strong>
Kandydaci spe\u0142niaj\u0105cy wymogi formalne b\u0119d\u0105 informowani indywidualnie o terminie testu merytorycznego lub<\/strong> o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
VI<\/strong>. Aplikacje, kt\u00f3re wp\u0142yn\u0105 do \u015al\u0105skiego Centrum Przedsi\u0119biorczo\u015bci po terminie, nie b\u0119d\u0105 rozpatrywane. Ofert\u0119 przekazan\u0105 za po\u015brednictwem poczty uwa\u017ca si\u0119 za z\u0142o\u017con\u0105 w terminie, je\u017celi zosta\u0142a nadana w urz\u0119dzie pocztowym najp\u00f3\u017aniej w ostatnim dniu wskazanym w og\u0142oszeniu (decyduje data stempla pocztowego).
VII.<\/strong> Do oferty mog\u0105 by\u0107 do\u0142\u0105czone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.
VIII.<\/strong> Informacja o wynikach naboru b\u0119dzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej \u015al\u0105skiego Centrum Przedsi\u0119biorczo\u015bci http:\/\/bip.scp-slask.pl\/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie \u015al\u0105skiego Centrum Przedsi\u0119biorczo\u015bci w Chorzowie, ul. Katowicka 47 niezw\u0142ocznie po przeprowadzonym i zako\u0144czonym naborze.
IX. Inne informacje<\/strong>
1. Dokumenty do pobrania:
\u2022 Regulamin naboru na wolne stanowiska urz\u0119dnicze, w tym kierownicze stanowiska urz\u0119dnicze w \u015al\u0105skim Centrum Przedsi\u0119biorczo\u015bci,
\u2022 Kwestionariusz osobowy osoby ubiegaj\u0105cej si\u0119 o zatrudnienie,
\u2022 Wz\u00f3r o\u015bwiadczenia dla kandydat\u00f3w ubiegaj\u0105cych si\u0119 o stanowisko urz\u0119dnicze (dotycz\u0105ce skazania prawomocnym wyrokiem s\u0105du za umy\u015blne przest\u0119pstwo \u015bcigane z oskar\u017cenia publicznego lub umy\u015blne przest\u0119pstwo skarbowe, pe\u0142nej zdolno\u015bci do czynno\u015bci prawnych).
\u2022 Wz\u00f3r zgody na przetwarzanie danych osobowych innych ni\u017c zawartych w kwestionariuszu osoby ubiegaj\u0105cej si\u0119 o zatrudnienie wraz z klauzul\u0105 informacyjn\u0105;
2. Dokumenty te s\u0105 dost\u0119pne r\u00f3wnie\u017c w sekretariacie \u015al\u0105skiego Centrum Przedsi\u0119biorczo\u015bci.
3. Z\u0142o\u017conych ofert nie odsy\u0142amy, a nieodebrane podlegaj\u0105 zniszczeniu po up\u0142ywie 6-ciu miesi\u0119cy od dnia og\u0142oszenia naboru.
Klauzula informacyjna - rekrutacja
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz\u0105dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016\/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os\u00f3b fizycznych w zwi\u0105zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep\u0142ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95\/46\/WE informujemy, i\u017c:
1. Administratorem danych osobowych jest \u015al\u0105skie Centrum Przedsi\u0119biorczo\u015bci, ul. Katowicka 47, 41-500 Chorz\u00f3w, tel. 32 743 71 60, e-maila: scp@scp-slask.pl.
<\/a>2. Z osob\u0105 wyznaczon\u0105 do kontaktu w sprawie przetwarzania danych osobowych mo\u017cna si\u0119 skontaktowa\u0107 za po\u015brednictwem adresu e-mail: abi@scp-slask.pl.
<\/a>3. Podstaw\u0105 prawn\u0105 przetwarzania danych osobowych jest obowi\u0105zek prawny Administratora w zakresie uzyskania danych na etapie rekrutacji wynikaj\u0105cy z:
\u2022 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
\u2022 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz\u0105dowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) oraz ewentualna zgoda kandydata (zgoda na przetwarzanie danych osobowych innych ni\u017c zawartych w kwestionariuszu osoby ubiegaj\u0105cej si\u0119 o zatrudnienie).
4. Dane osobowe przetwarzane s\u0105 wy\u0142\u0105cznie dla cel\u00f3w zwi\u0105zanych z procesem rekrutacji.
5. Podanie danych osobowych w dokumencie \u201eZgoda na przetwarzanie danych osobowych innych ni\u017c zawartych w kwestionariuszu osoby ubiegaj\u0105cej si\u0119 o zatrudnienie\u201d nie jest obowi\u0105zkowe, ale u\u0142atwi kontakt z kandydatem i sprawne przeprowadzenie procesu rekrutacji.
6. Dane b\u0119d\u0105 przechowywane do zako\u0144czenia procesu rekrutacyjnego i zostan\u0105 usuni\u0119te najp\u00f3\u017aniej w ci\u0105gu 6 miesi\u0119cy po jego zako\u0144czeniu.
7. Administrator nie zamierza przekazywa\u0107 danych kandydat\u00f3w innym odbiorcom, ani do pa\u0144stwa trzeciego ani do organizacji mi\u0119dzynarodowych. Odbiorcami danych b\u0119d\u0105 tylko podmioty upowa\u017cnione na podstawie przepis\u00f3w prawa.
8. Kandydat ma prawo \u017c\u0105da\u0107 od Administratora dost\u0119pu do swoich danych, ich sprostowania, uzupe\u0142niania, przenoszenia i usuni\u0119cia, a tak\u017ce prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
9. Tam, gdzie do przetwarzania danych osobowych konieczne jest wyra\u017cenie zgody, Kandydat ma prawo do cofni\u0119cia zgody. Wycofanie zgody nie ma wp\u0142ywu na przetwarzanie danych do momentu jej wycofania.
10. W zwi\u0105zku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora kandydatowi przys\u0142uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
11. Dane osobowe kandydata nie b\u0119d\u0105 wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani profilowania, o kt\u00f3rym mowa w art. 22 RODO."},"Pliki dokument\u00f3w":[],"Pliki iobrazk\u00f3w":[],"Pliki audio":[],"Linki":[],"Video":[],"Okruszki":[{"title":"Strona g\u0142\u00f3wna","link":"\/","target":"_self"}],"Historia zmian":[{"message":"poprawa liter\u00f3wki","user_name":"Grzegorz Gacek","date":"2021-02-23 14:41:30"},{"message":"opublikowanie wyniku naboru","user_name":"Grzegorz Gacek","date":"2021-02-23 14:38:26"},{"message":"dodanie artyku\u0142u","user_name":"Grzegorz Gacek","date":"2021-02-05 14:41:02"}]}